22 Nisan 2007 Pazar

Test Drive

Test Drive. Çok önceden, daha ortalarda Need For Speed bile yokken buradaydı. Birçok versiyonu çıktı. Test Drive 6 dan sonra şirket yeni oyununu Test Drive adıyla çıkardı. Ancak kopya oyun piyasasında oyun Test Drive 7 ya da Test Drive 2002 Edition olarak satılmakta idi.

Şimdi diyeceksiniz neden bunları anlatıyorsun diye. Bende de Test Drive vardı ancak ben çok fazla paylaşmayı seven birisi olduğumdan (Halk arasında enayide denilir.) bu güzel oyunu arkadaşıma verdim; ancak bir daha yüzünü görmek nasip olmadı.

Oyunun müzikleri çok güzeller. Zaten oyunun müziklerini Alice Deejay, Aurora Borealis, DMX, Crud, Ja Rule, Junkie XL, Moby gibi ünlü kişiler yapmıştı. Ancak ben bu oyunun müziklerini bulamıyorum. Elinde müzikleri ya da oyunun kendisi olan varsa ve bana ulaşabilirse çok sevinirim.

Dip not: Oyunun readme gibi bir dosyası var ve müziklerin isimleri ya da albümlerinin isimleri var. Onları yazabilirseniz o da yeter.
Dip not 2: Oyun çok eski olduğundan paylaşım ağlarında bulunmamaktadır.

Hiç yorum yok: